Powrót do strony głównej

Powrót do strony głównej

POLITYKA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informuję: 

DEFINICJE 

 

Administrator – Kinga Wołcerz, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Adwokat Kinga Wołcerz Kancelaria Adwokacka, ul. Bracka 20/7a, 00-028 Warszawa, NIP: 1182218201, adres e-mail: kinga.wolcerz@adwokatura.pl 

Siedziba Administratora - ul. Bracka 20/7a, 00-028 Warszawa 

Strona – strona internetowa dostępna pod adresem https://kingawolcerz.pl 

Użytkownik – podmiot korzystający ze Strony 

Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej 

Przetwarzanie danych – wszelkie operacje wykonywane na Danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie w formie tradycyjnej oraz w systemach informatycznych 

Polityka – przedmiotowa Polityka przetwarzania danych osobowych 

UODO – ustawa z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych 

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

 

Polityka dotyczy wszystkich Danych osobowych przetwarzanych przez Administratora. 

Polityka jest przechowywana w wersji elektronicznej i w wersji papierowej w siedzibie Administratora. 

Dane osobowe przetwarzane przez Administratora, uzyskane w związku z udzielaniem pomocy prawnej, objęte są tajemnicą adwokacką. Adwokata nie można zwolnić od obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej co do faktów, o których dowiedział się udzielając pomocy prawnej lub prowadząc sprawę. 

Administrator zapewnia odpowiednie środki techniczne do ochrony Danych osobowych i ich monitorowanie oraz kontrolę i nadzór nad przetwarzaniem Danych osobowych, w tym monitorowanie naruszeń zasad dostępu do danych, zapewnienie integralności plików oraz ochronę przed atakami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi. 

Czynności wykonywane w związku z przetwarzaniem i zabezpieczeniem danych osobowych są zgodne z Polityką i obowiązującymi przepisami prawa. 

RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH I CEL PRZETWARZANIA 

 

Przetwarzanie danych osobowych obejmuje następujące rodzaje danych: – imię/imiona i nazwisko, – PESEL, - firma, NIP/numer KRS, – adres e-mail, – numer telefonu, – adres do korespondencji, – pozostałe dane przekazane przez Państwa w trakcie realizacji umowy zawieranej z Administratorem w związku ze świadczonymi usługami prawnymi, – inne niezbędne do wykonania usługi dane uzyskane od Państwa lub innych osób w trakcie realizacji usług prawnych (np. strony przeciwnej, sądu, komornika, organów ścigania). 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami wskazanymi w art. 5 RODO oraz art. 6 ustawy z 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze w celu: a. wywiązania się przez Administratora z obowiązków wynikających z umowy o świadczenie pomocy prawnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, b. wypełnienia obowiązków Administratora w interesie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, c. wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Przetwarzanie danych osobowych jest jednak niezbędne w celu realizacji umownych obowiązków Administratora w zakresie świadczenie usług pomocy prawnej. 

Wszystkie Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora z poszanowaniem zasad przetwarzania przewidzianych przez przepisy prawa: a. w każdym wypadku występuje chociaż jedna z przewidzianych przepisami prawa podstaw dla przetwarzania Danych osobowych, b. Dane osobowe są przetwarzane są rzetelnie i w sposób przejrzysty, c. Dane osobowe zbierane są w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami, d. Dane osobowe są przetwarzane jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania danych, e. Dane osobowe są prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane, e. wobec osoby, której Dane osobowe dotyczą, wykonywany jest obowiązek informacyjny zgodnie z treścią art. 13 i 14 RODO, f. Dane osobowe są zabezpieczone przed naruszeniami zasad ich ochrony. 

Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. 

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH 

 

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane następującym podmiotom: a. podmiotom zajmujących się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą księgową i rachunkową; b. podmiotów zajmujących się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą systemów informatycznych; c. sądom powszechnym, sądom administracyjnym, organom administracyjnym; d. podmiotom współpracującym z Administratorem na potrzeby realizacji usług pomocy prawnej lub celem wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. 

Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 

OKRES PRZETWARZANIA I PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH 

 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu ustania celu ich przetwarzania w związku z zawartą umową o świadczenie pomocy prawnej lub do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie. Po tym czasie są anonimizowane lub usuwane. 

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE 

 

Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługują następujące prawa: a. prawo dostępu do jej danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 UODO oraz art. 15 RODO; b. prawo sprostowania jej danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 UODO oraz art. 16 RODO; c. prawo usunięcia jej danych („prawo do bycia zapomnianym”), zgodnie z art. 17 RODO; d. prawo ograniczenia jej danych, zgodnie z art. 18 RODO; e. prawo przeniesienia jej danych, zgodnie z art. 20 RODO; f. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, zgodnie z art. 21 RODO. W celu skorzystania z w/w praw, należy skontaktować się z Administratorem w jeden ze sposobów wskazanych w punkcie II niniejszej klauzuli informacyjnej. Osoba, której dane dotyczą ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli sądzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza RODO. 

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM 

 

Możliwe formy kontaktu z Administratorem to: a. kontakt telefoniczny: +48 518 558 252, b. kontakt za pomocą poczty elektronicznej e-mail: kinga.wolcerz@adwokatura.pl, c. kontakt listowny na adres korespondencyjny: ul. Bracka 20/7a, 00-028 Warszawa. 

KORZYSTANIE ZE STRONY 

 

Artykuły na Stronie mogą zawierać osadzone treści, np. grafiki itp. Osadzone treści z innych witryn zachowują się tak, jakby Użytkownik odwiedził tę witrynę. Witryny mogą zbierać informacje o Użytkowniku, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie interakcji z osadzoną treścią. 

Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona. 

Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem. Na Stronie używany jest bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL). 

PLIKI "COOKIES"

Strona korzysta z plików cookies (“ciasteczek”), stanowiących dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika (przeglądarce) i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Ciasteczka zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym i unikalny numer. Podczas odwiedzenia Strony pierwszy raz, wyskoczy okno z informacją na temat ciasteczek - Użytkownik ma prawo wyboru, na które ciasteczka wyraża zgodę. Przeglądarka internetowa, z której korzysta Użytkownik, zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie ciasteczek w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie - przeglądarki internetowe umożliwiają usunięcie ciasteczek, można też automatycznie je blokować. Szczegółowe informacje na temat ciasteczek można znaleźć w pomocy dotyczącej strony internetowej, a także po kliknięciu w ikonę ciasteczka w lewym dolnym rogu strony. Ograniczenia stosowania ciasteczek mogą jednak wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na Stronie. 

 

 

 

 

 

 

Copyright 2024 Adwokat Kinga Wołcerz Kancelaria Adwokacka
|
Polityka prywatności